FANDOM

Emily
Emily
Płeć Kobieta
Kolor włosów Białe
Kolor oczu Srebrne/Szare
Relacje Nienazwana mama (nieżyjąca)

Nienazwany tata (nieżyjący)

Pozycja Główna antagonistka
Status Nie żyje

Emily to główna antagonistka gry Emily wants to play.

Wygląd Edytuj

Emily pojawia się jako upiorna dziewczynka z szarawą skórą, białymi włosami i brakiem brwi. Jej oczy mają jasnoszary odcień. Można też zauważyć u niej wyraźnie popsute zęby. Nosi podartą i pobrudzoną białą sukienkę. Skóra Emily wygląda na poparzoną jakimiś chemikaliami. Dziewczynka czołga się jak pająk z czterema nogami. Ma także złe spojrzenie na twarzy.

Zachowanie Edytuj

Emily widać na początku gry, a także, gdy szuka otworu prowadzącego do piwnicy. Nie jest wrogo nastawiona o 11, 12, 1 lub 2 w nocy, chyba że gracz idzie do piwnicy. Emily zaatakuje i zabije gracza, jeśli pójdzie do piwnicy w tym przedziale czasowym. O 4 rano Emily w końcu staje się zagrożeniem dla gracza spoza piwnicy, kiedy to stamtąd wychodzi i gra w chowanego. Gracz musi ją odnaleźć, zanim skończy się czas. Jeśli skończy się czas lub jeśli gracz włącza światło, gdy czas nie minie, Emily zabije gracza. Kiedy się zbliża można usłyszeć dźwięk jej kroków coraz bliżej głównej postaci.

Teorie Edytuj

  • Laptop w kuchni wyświetla zamówienie ze strony Checkers Pizza. Emily była na tej stronie zalogowana (prawy górny róg), możliwe jest więc, że to Emily zamówiła pizzę.
  • Lalki mogły spowodować śmierć Emily.
  • Na kartkach z zapiskami dziewczynki możemy zobaczyć, że najprawdopodobniej ktoś (możliwe, że rodzice) chciał zabrać jej lalki. Przypuszcza się zatem, iż niebezpieczeństwo powodowane przez lalki - Kikki, Chestera i Mr. Tatters'a zostało odkryte już wcześniej.